PMT tyresPogledajte našu ponudu guma za 2016. (.pdf)
www.pmt-tyres.it

 

rs5

http://www.rs5-modelsport.com/

Strast prema motorsportu je uvijek postojao u obitelji  Grigić, pa je tako i nastao interes prema utrkama benzinskih automodela. 2005. godine je kupljen prvi model za potrebe nacionalnog prvenstva i to bila prva sezona u kojoj se sudjelovalo. Prvi značajni rezultati na postoljima i pobjede nije trebalo čekati dugo, te je Marko osvojio svoj prvi naslov prvaka Hrvatske 2008. godine.

Zbog želje za daljnim napretkom, Marko i Tomislav su odlučili krenuti na utrke Europskog prvenstva i nakon nekoliko godina iskustva na međunarodnim utrkama i solidnih rezultata, odlučili su ući u klasu Formule 1 sa bolidom tvrtke RS5, pa tako voziti dvije klase. 2009. godina označila je prvu punu sezonu na međunarodnom prvenstvu i na utrci u Češkoj je Marko ostvario 2. startno mjesto u kvalifikacijama i po prvi puta vodio utrku nakon odustajanja suparnika ispred sebe. Nažalost, utrka je nesretno završila i za Marka zbog tehničkih problema, ali je potencijal postojao za budućnost.

Na kraju 2010. godine, Tomislav je učinio mnogo značajnih preinaka na bolidu i uz novo sklopljeno sponzorstvo sa talijanskim proizvođačem guma PMT, čekali smo novu sezonu sa nestrpljenjem. Ti potezi su se pokazali ispravnim, te je Marko pobjedio prvu utrku 2011.g u Valenciji, Španjolska, i uz još nekoliko postolja i pobjeda osvojio je svoje prvo Europsko prvenstvo.

Početak 2012. godine se pokazao jednako uspješnim, međutim u drugoj polovici sezone bilo je nekoliko odustajanja zbog kvarova, pa je Marko završio drugi u ukupnom poretku prvenstva zaostajući samo 1 bod iza prvaka. Naredne godine poboljšani su tehnički detalji na bolidu te dominacijom osvojeno je drugo prvenstvo u Formuli 1. Te sezone pojavila se ponovo želja za uspjesima u klasi Touring Car na međunarodnim utrkama, pa smo odlučili voziti Svjetsko prvenstvo koje se održalo u mjestu Lostallo, Švicarska te je Marko zabilježio fantastično osmo mjesto.

2014. godina je također bila uspješna u obje klase, te je Marko postao trostruki prvak u klasi Formula 1. Na kraju sezone odlučili smo se povući i koncentrirati se na isključivo klasu Touring Car i pokušati doseći vrh. To sve nebi bilo moguće bez znanja Tomislava i podrške sponzora – RS5 i PMT.