Yamaha XJR 1300
Vlasnik: Ervin Vujica, Bukevje
Ovo je prvi XJR1300 sa el. ubrizgavanjem goriva na kojem smo radili pojačanje motora. S obzirom da je promjer usisne grane unaprijed konstrukcijski određen a elektronika ne daje mogućnost modifikacije, snagu smo potražili na drugim mjestima. Ulaz u kutiju za zrak sa zračnim filterom je prerađen i maksimalno proširen, u glavu motora su ugrađena bregasta vratila za veći hod ventila i drugačiji lančenici kako bi se promjenio kut otvaranja ventila. Ugrađen je kompletan titanium ispušni sistem marke Over, homologiran i s katalizatorom. Uz ove promjene, snaga motora je porasla na cca 130KS na stražnjem kotaču i to je maksimum koji se može postići bez većih preinaka samog agregata. Za bolja vozna svojstva, zaslužna je prednja Ohlins viljuška klasične konstrukcije i podesiva po svim parametrima i dodatno ukrućena trećim ‘mostom’ marke Plot. Stražnji amortizer je vrhunski proizvod tako da ga nije trebalo mijenjati. Stražnji kotač je dimenzije 6,00″ x 17 i preuzet je s modela YZF-R1 ’98-”01, zajedno s manjim kočionim diskom. Prednji kočioni diskovi su povećani na 320 mm i potječu s modela YZF-R7. Temperatura ulja se prati preko Yoshimurinog termometra. Položaj sjedenja vozača je promjenjen ugradnjom nešto nižeg upravljača tako da vozač sjedi ugodnije, blago nagnut prema naprijed.
Yamaha XJR 1300
Vlasnik: Zlatan Polak, Zagreb
Prerada motocikla je trajala oko 2 mjeseca. S obzirom na vrlo atraktivnu originalnu kombinaciju boja, radovi su bili usmjereni na povećanje snage motora, poboljšanje voznih karakteristika, te na izradu detalja za još veću atraktivnost motocikla.
Povećanje snage motora postignuto je tzv. perifernim tuningom, što znači da nisu modificirani unutarnji dijelovi motora (glava, klipovi, i dr.). Ugrađena su bregasta vratila Yoshimura stage 1, rasplinjači Yoshimura TMR-MJN 40 sa dva dual Uni zračna filtera, modificirano je paljenje i ugrađen kompletan ručno rađeni titanium ispušni sistem marke Nojima, sa konusnim granama. Kako bi se ostvarilo što bolje hlađenje motora, brine se veliki zakrivljeni hladnjak ulja PLOT, a kontrola temperature ulja vrši se preko Yoshimurinog termometra. Ovim zahvatima, snaga motora je narasla na cca 140KS na stražnjem kotaču.
Za postizanje što boljih voznih karakteristika, korišteni su elementi marke Ohlins i to stražnji amortizeri APB podesivi po svim parametrima, prednja viljuška je preuzeta sa modela YZF-R7 te modificirana za potrebe i ugradnju na XJR, mostovi su strojno rađeni od kovanog aluminija. Kotači su također izrađeni od kovanog aluminija, marke PVM, u dimenzijama 3,50″ x 17 sprijeda i 6,00″ x 17 straga. Za sigurno zaustavljanje, ugrađen je kočioni sustav Spiegler, diskovi promjera 320mm i kočiona kliješta sa 8 klipova, glavni kočioni cilindar i cil. kvačila su marke Brembo. Servisna pristupačnost je povećana drugačijom konstrukcijom uljnog filtera. Oslonci za noge vozača su podesivi u četiri položaja, marke Over.
Yamaha YZF-R1 Fiat replica
Vlasnici: Ervin Vujica, Bukevje i Tihomir Ilijevski, Velika Gorica
Kako bi na poseban način obilježili još jedno osvajanje titule svjetskog prvaka u motociklizmu, klasa Moto GP, Yamaha je, u jesen 2009. godine, tržištu ponudila ograničenu seriju body setova za model YZF-R1, u bojama glavnog sponzora Valentina Rossija i Jorge Lorenza, FIAT. Na europskom tržištu prodano je 37 kompleta uključujući 2 koja su završila u našoj firmi. Body setovi su ugrađeni na dva nova motocikla koje smo podvrgnuli još nekim modifikacijama. Na oklope su dodane grafike karakteristične za Rossijev motocikl, umjesto serijskih elemenata ovjesa, ugrađena je prednja viljuška Ohlins FGRT808 i stražnji amortizer Ohlins TTX YA888. Ispušni sistem je konfiguracije ‘sa strane’ kako bi bio što sličniji sa YZR-M1. U tu svrhu smo preradili i prilagodili ispušni lonac Yoshimura Tri-Oval Carbon End. Zvuk motora je vrlo blizak trkaćem M1. Stražnji kraj motocikla je modificiran s obzirom da je ostao bez dva ispušna lonca, a nosač reg. tablice i žmigavaca je izrađen od 5mm karbon-fibera. Unutarnji blatobran (oko kotača) je također karbonski ali 100mm duži, kako bi bolje štitio dijelove oko stražnjeg amortizera.
Cijeli motocikl je par kilograma lakši zbog ugradnje lakših komponenti dok je snaga na nivou tvornički deklariranih 184KS na radilici.
Yamaha XJR 1251
Vlasnik: Roberto Leo Milić, Split
Prerada cijelog motocikla trajala je oko 4 mjeseca tijekom kojih su izvršene mnogobrojne modifikacije na ovjesu i motoru.
Modifikacije ovjesa su sljedeće: prednja vilica USD Ohlins racing type s maksimalnim promjerom štapova 56 mm. Gornji i donji mostovi su strojno izrađeni iz aluminija. Kotači su marke PVM izrađeni iz kovanog aluminija u dimenzijama 3,5″ × 17 i 6,0″ × 17. Prednji kočioni diskovi su marke Galfer promjera 320 mm a pogoni ih radijalna kočiona pumpa Nissin. Pumpa kvačila je također radijalnog tipa. Stražnja vilica je marke Over, puno lakša ali kruća od originalne vilice a na učvršćenju s okvirom upotrebljeni su konusni ležajevi. Stražnji amortizeri su marke Ohlins, tip APB i podesivi su po svim parametrima. Sjedalo je marke Cosy sa znatno nižim položajem sjedenja. Ugrađeni su i oslonci za noge marke Yoshimura podignuti i pomaknuti unatrag za nekoliko centimetara.
Na pogonskom agregatu izvršene su sljedeće modifikacije: ugrađena su bregasta vratila Yoshimura stage 1. Prošireni su i usisni kanali, a za napajanje se brinu 4 Yoshimuira TMR-MJN 40 karburatora sa 4 pojedinačna BMC zračna filtera. Modificirano je i paljenje. Ispušni sistem je marke Nojima, kompletan ručno izrađen od titana sa konusnim granama i spiralnim kolektorom. S obzirom na povećanu snagu motora, ugrađen je i veći hladnjak ulja te Yoshimurin digitalni mjerač temperature ulja.
Ovako prerađen motocikl razvija preko 140 KS na stražnjem kotaču i teži cca 215 kg spreman za vožnju.
Yamaha XJR 1219
Vlasnik: Tomislav Grigić, Velika Gorica
Prerada motocikla trajala je godinu dana. Na kompletnom motociklu izvršene su mnogobrojne promjene ponajviše iz razloga pripreme za stazu. Ugrađena je originalna prednja vilica sa Yamahinog YZF-R7 za ovu priliku produžena 60mm. Gornji i donji most su strojno izrađeni iz aluminija. Zadržana je serijska stražnja vilica ali je dodatno pojačana i ukrućena sa donje strane. Stražnji amortizeri su Ohlins APB podesivi po svim parametrima, 15mm produženi te s ugrađenim linearnim oprugama. Kotači su marke PVM, izrađeni od kovanog aluminija u dimenzijama 3,5″ x 420 i 6,00″ x 420.
Kočioni sistem sastoji se od prednjih Brembo mono-block racing kočionih kliješta i plivajućih diskova promjera 320mm. Kočiona pumpa je preuzeta sa modela YZF 750, kao i pumpa kvačila.
Pogonski agregat je također bio podvrgnut mnogim promjenama. Ugrađena su Competition bregasta vratila, glava motora je modificirana te je povećan stupanj kompresije. Ugrađeni su i Wiseco klipovi iz kovanog aluminija što je rezultiralo nešto većom zapremninom motora. Za napajanje smjesom brinu se 4 Yoshimura TMR-MJN40 karburatora. Zračni filteri su 2 velika dual K&N. Kutija paljenja je marke Over sa 4 moguće mape paljenja. Stražnji disk je znatno smanjenog promjera a oslonci za noge su također marke Over sa 4 moguća položaja.
Ispušni sistem je marke Nojima kompletno izrađen od titana, s konusnim granama a ispušni lonac je Yoshimurin tri-oval dual exit. Ugrađen je hladnjak ulja velikog kapaciteta a dodan je Yoshimurin pokazivač temperature ulja i glave motora. S obzirom na promjene u motoru brojač okretaja je opsega 13000 o/min. Maksimalna snaga prelazi 140KS na stražnjem kotaču.